Svar på kommentar

alina om How to love you - Del 1:
Heej, er novell verkar bra. Ska läsa den så fort jag kan, promise :)

Och jag tycker lite synd om er som inte fått en ända kommentar :/ 
Jag vet hur det känns, har själv en novellblogg. Men om det skulle vara till hjälp så kan jag länka er blogg? Min blogg är inte så "stor" men i alla fall jag har några gulliga läsare :)

Hör av er
Alina <33
Svar: Åh tack så jätte mycket! Vi är så himla dampglada just nu, tack tack tack! Men vi kan göra ett länkbyte om du vill! Ah.. haha det skulle vara till Bamse stor hjälp! Har några få läsare men en länk skulle göra allt!
Åh tack så jätte mycket!
Du gjorde våran dag!
Kram! :D

Kommentarer
Postat av: Alina

Haha visste inte att jag kunde få någon så glad bara av att kommentera :)

Ska se till att göra det ofta, har redan läst novellen och den är jättebra, men skulle ni kunna skriva lite mer om Zinnia? Typ hur gammal osv?



Och visst kan vi det, jag ska länka er nu. Och det gör inget om ni inte länkar tillbaka, ni behöver läsare nu. Jag har redan några, men skulle inte tacka nej till fler :)



Alina <33

2012-05-10 @ 21:15:54
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: Bara vi som ser

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0