Svar på kommentar

Q: Anonym:
kaan ni inte berätta lite mer om er själva?:) det är alltid kul att få veta lite om dom som skriver, typ vad ni heter och var ni bor typ om ni vill asså..hihi, krammissss <3 
Just det, gillar er novell!! <3 
 
A: vi är två tjejer som bor i sveriige, (no shit). Vet inte varför våra gatuadresser skulle påverka eran syn på bloggen. Vi har börjat 8:an vilket betyder BETYYYG. Vill helst inte skriva namn men vi kan säga att vi heter L och den andra heter S xD Som sagt var vi 3 från början men av okänd anledning drog sig den 3 tjejen sig ut och hon var alltid den som pushade oss att skriva så det har varit därför vi har varit sniglar på att uppdatera! Men nu JÄVLAR ska vi skärpa oss!
Tack så mycket!
 
Q: Amanda:
När kommer det mer kapitel??? 
 
A: Jag skrev del 35 igår och med lite tur så kanske nästa kommer någon gång nästa vecka! Om inte jag få dötrist igen och skriver för isåfall får ni kanske en rentav idag eller imorgon! ;)
Kram på dig!
 
Q: Anonym:
 Har ni glömt oss som läser D': nerå men jag älskar denhära novellen o jag vill verkligen läsa mer!       
      KRAMIIIIISSSSSSAAAAAAAR TILL ER!! <3
 
A: åh du! Vi har absolut INTE glömt er!
Vet att vi en stund där var helt offline på bloggen, ber så hemskt mycket om ursäkt för det! :(
Åhh, TACK TACK TACK underbara du!! vi jobbar på så bra vi kan!
Kram!
 
Åh, ni är underbara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: Bara vi som ser

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0