How to love you - Del 22


Zinnias perspektiv

Dagarna gick. Med Justin kändes det som att tiden gick för snabbt, som om att tiden bara flög iväg. Denna veckan med Justin i paris hade varit underbar, Paris var verkligen en jättefin stad. Den här veckan hade jag kommit jättenära Justin, det var så sorgligt att jag snart skulle åka hem. Det som Justin hade sagt på natten, det var det enda som cirkulerade i mitt huvud. Vad menade han? Höll han på att falla för mig? Jag insåg att sättet han såg på mig var med en varmare blick än förut. Varje gång han rörde vid mig skickades elektriska stötar genom min kropp.

Vi hade inte umgåtts varje dag. Han hade jobbet och jag hade inget emot att utforska Paris på min egen hand, men när han var ledig spenderade vi varenda minut tillsammans. Vi båda trivdes i varandras sällskap, alla lade märke till det.

Jag lärde känna Pattie bättre och jag började fatta tycke för henne. Hon var väldigt smart och förstående, Justin hade fått det från henne. Jag märkte hur han fick mig att öppna upp mig själv. Varje gång jag kollade på min hand och såg ringen jag hade fått från Sofia kände jag hur tårarna brann bakom ögonlocken. Varje gång såg han det. Utan ett ord tog han mig i sin famn och strök mig försiktig över ryggen, varje gång. Jag hade också lärt känna Usher bra. Jag förstod vilket grymt stöd han måste vara för Justin.

Jag ryckte till när jag kände hur mobilen vibrerade i fickan. Ett sms från Justin. ” Färdig från studion! Ses i stan om 10? /J”   ”Absolut! See ya” knappade jag tillbaka på mobilen.

 

Jag gick ut ur mitt hotell och svängde ner mot stan. Jag insåg att jag hade gått ner till stan på cirka 5 minuter så jag gick in i butikerna och tittade runt. Helt plötsligt hörde jag hur någon busvisslade. Jag vände mig om och såg Justin. Han log stort och gick långsamt mot mig. Jag log tillbaka och sträckte ut armarna. Han skrattade innan han snabbt kom och kramade mig. Vi gick ut ur butiken och styrde stegen ut mot gatan.

- Så, hur vill du spendera sista dagen här med mig? Han kollade på mig och jag vände blicken mot honom.

- Vad sägs om att dra till stranden? Han höjde ena ögonbrynet innan han nickade gillande. Jag hatade mig själv, jag ville inte erkänna det, men jag kunde inte förneka att jag hade fallit för självaste Justin Bieber.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har länkat tillbaks

2012-06-05 @ 18:04:30
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign

Stort tillfälle för dig med en novell-blogg! ;)

http://jojjjjohs.se/2012/june/skriver-du-en-novell-se-hit.html

2012-06-05 @ 21:23:34
URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: Ewweh

grymt bra! :D Älskar denna novell. Går inte för fort som alla andra :D<3

2012-06-05 @ 22:59:28
URL: http://justbiebzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska färga håret men vet inte vilken färg jag vill ha så gå gärna in i min novell blogg och säg vilken av färgarna du tycker är finast:)

2012-06-05 @ 23:50:16
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: Bara vi som ser

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0