Svar på kommentaaaaar

gillar inte er...
IP: 81.232.149.227

Ni snor ideer från en författare !!

 

Hej på dej med. Denhär kommentaren fick vi på bloggen och vill bara säga att vi har kommit på alla idéer själva. Det kan säkert vara så att en författare har skrivit något liknande innan men i så fall har vi nog inte läst den boken. Plus att det är ganska omöjligt att skriva något som ingen annan har skrivit i hela världen, det finns ju tusentals böcker, am I right or am I right? Du som har skrivit detta får gärna skriva

Författare?

Titel?

Kapitel?

 

Till alla andra som väntar på nya kapitel kan vi säga att ingen av oss har så mycket tid för vi reser rätt så mycket nu på sommarlovet men dom sista delarna kommer innan skolan börjar i alla fall!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Mandiish<3

Heeej! Jag har skaffat mig en egen Justin Drew Bieber novell.. Men har tyvärr inga läsare :( Det skulle betyda JÄTTE mycket om du gav mig ett länkbyte<3 Jag gör såklart detsamma.. :) Lämna en kommentar om du vill<3 kram<3

2012-08-06 @ 11:26:35
URL: http://justindbieberstoory.blogg.se
Postat av: Anonym

skriiiv! har väntat jätte länge

2012-08-12 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: Bara vi som ser

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0