svar på kommentar

Ewweh om How to love you - Del 22:
grymt bra! :D Älskar denna novell. Går inte för fort som alla andra :D<3
Svar: Åh, tack så jätte mycket! :D Det är ju inte så realistiskt att dom blir kära *pang* eftersom han ändå är en världskändis, sen så har vi läst många andra noveller innan vi började och då såg vi att många går fram väldigt snabbt. Egentligen hade vi väl med handen på hjärtat velat haft första kyss och sånt i kanske 5 kapitlet, men man måste ju behärska sig, right? ;)
Tack igen! Du fattar inte hur mycket det värmer!
Adios amigo!
alina om How to love you - Del 24:
Jättebra!! Äntligen har jag läst igenom allt jag missat, som jag lovade :) 
Nu tycker jag att en av dem borde vara modig och säga t den andra vad den känner :)
Svar: Tack tack tack! Haha, förstår att du är otålig! Tro mig, alla vi tre sitter varje dag "Åh, kan dom inte bli ihop nuuuuuuu?" Men vi vill vänta till "the perfect moment"! ;)
Kram!
Myybieberstoory om Länkbyte:
Fin blogg! Kika in på min och läs! :D 
Haha, omg.. Du skriver sjukt bra BTW!
Länkbyte? KRAM
Svar: Vi har länkat dig men ville bara hälsa från oss alla, TACK! Vi skyndar oss att skriva så mycket som det går!
Kram på dig! ;)
Tack alla för dom fina kommentarerna! Vi blir så sjukt glada!
Nu ska jag skriva så nästa del kommer upp ikväll!
Lavio!
Puss o kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: Bara vi som ser

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0