Hjälp oss!

Hej där!
Jag vill bara slinka in och bara säga till er att om ni ser ett stavfel, ett ställe där det ska vara stor eller liten bokstav eller om det är ett grammatik fel, SÄG TILL! Vi försöker rätta så noga vi kan men vi har märkt att några stavfel/grammatikfel kommer undan som vi inte ser. Kommentera och säg till så om ni ser något fel så att vi kan rätta till det!
Det hade varit AWESOME!
Sen en till grej!
Vi som skriver vet ju hur storyn ska vara och det som har hänt och varför.
Så om ni känner att någonting är oklart eller om ni inte fattar, kommentera och fråga!
Vi svarar jätte gärna och förklarar så gott vi kan!
Vi vet själva hur det är att inte förstå vissa händelser i noveller!
Vi kommer INTE att tycka att ni är efterblivna! Hehehheheh. ;)
En sista grej, var inte rädda för att ge oss kritik!
Vi är inte proffs på att skriva, så tips och förbättrings saker är DÖDS viktiga!
Annars får ni ha en grym helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Alina

Haha tror att alla har slarvfel, eller? Jag bryr mig inte om dem så länge jag kan förstå vad som står ;) men självklart kan jag säga till då :) ska läsa 25-26 nu ;) Hold on

2012-06-10 @ 11:21:40
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: Bara vi som ser

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0